دختر ک

با مردمکان یخی اش

تمام روز ها را

ایستاده خواب میدید...

***************

عزیز دلم.. فکر نمیکنی اگه این دروغ ها رو آهسته و با قاشق آروم آروم به خوردم بدی خیلی بهتر باشه تا این جور یکدفعه؟

برای خودت میگما..یهو دیدی همه رو استفراغ کردم تو صورتت..

پ.ن هرگونه شباهت ظاهری و باطنی عزیز دلم به تمام اشخاص حقیقی و حقوقی (مخصوصا بعضیا) کاملا عمدی بود ه و منظور داشته ام!‌لطفا از دستم ناراحت بشوید!!

نظرات 8 + ارسال نظر
شهرام دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ

این عزیز دلم اگه سیاست داشت که همون قاشق و اروم اروم رو انتخاب میکرد ...

اما بازم به معرفتت که به فکرشی ...استفرغ رو میگم !!

چه میشه کرد..سیاست نداره لابد بیچاره..

شیوا دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:33 ب.ظ http://sheved.blogsky.com

استفراغ که حال می ده ... اونم تو صورت ! :دی

آره.. مخصوصا اگه دست خودت و بکنی تو حلقت اونم تا آرنج و حسابی بالا بیاری و کله تو بکنی توش.. خیلی حال میده.. مخصوصا این که نخوای بیای بیرون! اونجا هوا خوبه

ریواس دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ

بذار اون به سبک خودش دروغ بگه و تو به سبک خودت برخورد کنی. اون چیزی که حالتو به هم می زنه، قاشق قاشق هم بخوری آخر شب بالا می آری. حتی اگه یکی به زور جلوی دهنتو بگیره...

ریواس گلم.. من با خودم بودم.. شایدم به خودم بتونم دروغ بگم اونم به دو صورت.. ولی اگه یاد بگیرم که حقیقت رو به خودم بگم شاید یه کم آسونتر باشه.. و شایدم سخت تر..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ق.ظ

خودت چی ...؟!
یعنی تا حالا بهم دروغ نگفتی ...؟!
باورکنم ... باورکنم ...؟!
چرا همش فکر میکنی من دروغ میگم ...
چرا همش فکر میکنم تو دروغ گفتی ...
چرا همش دروغ میگیم ... چرا اینجوری شدیم
تو دروغ گو ... منم دروغ گو ... بی حسابیم
بی حسابیم ...
ا ه ه ... ه... ا ... ه
...
اینبار مطمئنم ....
مطمئنم که گرفتی

و خداوند نام را آفرید!‌ نوشتت قشنگه ناشناس .. ولی من با خودم بودم.اشتباهی به خودت گرفتی..

امیر سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ

منظورتون رو از <مردمکان یخی> نتونستم درست متوجه بشم...
*****
می دونین به نظر من یک دفعه شنیدن حقیقت خیلی بهتره...ممکنه که یهو آدم بالا بیاره ولی دیگه تموم میشه میره...تازه بعضی وقتها همین بالااوردنش هم خوبه...
قاشق قاشق خوردنش عذاب آوره...بخصوص وقتی که آدم بدونه چیزی که داره به خوردش میره دروغه!

مردمکان یخی یعنی مردمکان سرد..مردمکایی که کم کم آب میشن..که تموم میشه..
بله حقیقت همیشه یه دفعه گفته میشه.. ولی دروغه که ذره ذره.. حالا یه عالمه دروغ..اونم با هم.. در ضمن از نوشتن این نوشته..راستش منظورم خودم بودمو دروغایی که به خودم میگم..هیچ کسی به اندازه خودش نمیتونه خودش رو فریب بده.. با شخص خاصی نبودم

نازنین سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://nazanin272.persianblog.com/

دروغ دروغه اما اینکه میگی اروم اروم بگی بهتره قبول ندارم حداقل تو این فرایند دروغ شاید به خودمون بیام و اصل مطلبو و ذات طرف یا هر چیز دیگه را بفهمیم اما یک دفعه دروغ می شنویم و شوکه... در مورد شکوفه زدن گلاب به روتون موافقم ..دیگه کاریش نمیشه کرد

دختر آریایی دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام آلبالو خانم.....

خیلی حرفهای قشنگی بود....خیلی ازشون خوشم اومد....
یه حرف خیلی خوب و دندون شکن.....

فعلا....

امیر جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ http://musics4u.blogsky.com

بمیره کسی رو که به آلبالو خانوم ما دروغ بگه

نوشته ی باحالی بود خیلی خوشم اومد

درضمن حقش بود(استفراغ)

همه ی نوشته هات زیبا بودن

در ضمن تبادل لینک میکنی؟

خوشحال میشم اگه قبول کنی

منتظر جوابت می مونم

جوابت رو برام ایمیل کن

soltanamir2000@yahoo.com
soltanamir2009@gmail.com
musics4u.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد